Över

Jag vill inte att den här dagen ska ta slut, måndagen är slut men jag vill inte gå och lägga mig i sängen. Jag gillar den här dagen även om min kväll inte blev som den skulle och det har varit lite att göra på jobbet. Det har varit en riktigt bra dag, en riktig sommardag(tror jag, har bara sett den genom stora glasrutor).

Lillen har inte kunnat sova ikväll, han har haft problem med kurrande i magen och tår som har trasslat ihop sig. Han fick berätta sagor för mig tills han blev trött.

Jag vet att jag kommer att hosta som en tok om ett tag, direkt jag lägger huvudet på kudden drar den igång och slutar inte förrän jag somnar med en Vicks i munnen.



Å joo, sommaren är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0