Feelings

Har varit med om en väldigt hemsk upplevelse ikväll. En situation som rörde om i hela känslogrytan. Jag har fattat ett beslut som kommer att krossa en familj iaf för en stund. Samma beslut kan förhoppningsvis skapa en lycklig familj i framtiden.  Jag har blivit förhörd av poliser. Jag har skakat, gråtit och varit arg. Men vi tog iaf rätt beslut.

Jag hoppas att allt löser sig på bästa sätt. Vilket som är det bästa sättet vet jag ej.
Det finns på tok för många människor där ute som inte bode tillåtas att skaffa barn.

Jag är lugn nu. Ikväll ska jag dela kudde med min Rocky!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt att det känns lugnare nu i alla fall.Det är aldrig lätt att jobba med människor.Alla är inte lika som en själv och tänker definitivt inte likadant!

Hoppas du kan sova i natt.

2009-02-27 @ 21:59:26
Postat av: Carro

Nämen så hemskt det lät! Vad var det riktigt som hände? Sköt om dig!

2009-02-28 @ 09:39:09
URL: http://thisiscarro.blogg.se/
Postat av: anna

Jag har praktik hela veckan. Men på helgen kan jag jobba. Vem ska jag ringa? Nicke, roger?

2009-02-28 @ 10:41:14
URL: http://ejreviskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0