Förvirrad

Vet inte riktigt vad mitt problem är men jag har haft två helt korkade dagar.

Igår gick jag vilse på arbetet, kunde inte lokalisera mig i korridorer jag har kutat runt i i många år. Konstig mening, kan man skriva i i? Strunt samma.
Helt plötsligt stod jag iaf försenad( pga utveckligsstördhet var min ursäkt) vid barnpoolen i ytterkläder. Förvånade föräldraögon tittade på mig och jag såg nog mest förvånad ut själv.
När jag kommit igång på arbetet tappade jag saker, fick bordsben i ögat, tog en gympa i svettig lokal, stressade vidare, när dagen tog slut och jag hade plumsat mig till bilen blev jag nästan påbackad och hade fått böter på personalparkeringen eftersom att jag i all förvirring glömt att betala för att få varm bil.

Dagens förvirring skyller jag på blodgivandet. Har varit sjukt trött och är det verkligen meningen att man ska ha så här ont i armen? Jag blev felstucken och nu gör min stackars arm ont ont ont. Telefonen dog mitt på dan på Maxi hade jag tänkt starta om den men stängde av den, luktade på tvättmedel, la ifrån mig telefonen på hyllan och gick vidare. Efter lite strosande kom jag på att jag skulle slå på telefonen men den var inte i fickan, den låg kvar på hyllan vid tvättedlet som inte luktade som jag hade hoppats.

Nu ska jag göra ett plockarryck tvätta håret och sova.


En fin ljuslykta fick jag för blodbesväret.


Rockys oanvända skridskor. Mörkret och tröttheten satte stopp för premiäråket.

Ny matta. Jag undrar om André inte har märkt att vi har en ny matta i köket eller om han inte har nämnt den för att han inte gillar min nya kärlek till gröna prylar.


Ett rörigt inlägg från en rörig tröttis.


Kommentarer
Postat av: J

Hehe så fyllestrul är inget du kommer ta upp i din släktkrönika? =)

2009-02-21 @ 00:51:25
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: C

Skönt att veta att jag inte är den enda virrpannan! jag har lyckats tappa bort min egen mobil två gånger på en vecka. å nu menar jag inte hemma, utan en gång på skolan! LTU är inte så litet så de var bara tur att kag fivk igen den, å andra gången utanför ICA, oxå tur att jag fick igen den.. så vi sitter nog i samma båt=P

2009-02-21 @ 10:46:07
URL: http://skildrandetankar.blogg.se/
Postat av: Herr E

När blir det skridskopremiär för den lille hockeyspelaren? Sander behöver någon att tacklas med!

2009-03-03 @ 01:17:06
URL: http://www.ejrevi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0