Kylskåp

Blev utmanad av Ejreviskan. Ska visa upp mitt kylskåp och berätta 5 saker som alltid finns där i.


Kylskåpet sitter ihop med frysen. Det har gulnade plastlister och pryds av självaste Bobban "Overcome the devils with a thing named love". Inköpt i england för många(5) år sedan, den väntar fortfarande på en ram, det är lite underligt. Frysen får lillen dekorera med bokstäver, han gillar kiss och bajs just nu.
Oftast ser man den färskaste teckningen på kylen, innan den hamnar i Rockypärmen.




Vissa saker kommer alltid att finnas i kylen, sånt som inte används flitigt. Till dom hör Nutellaburken, dåliga sodastream-smaker och tonfisk express. 
5 saker som alltid finns i kylen är:
- Potatis
- Någon sorts korv
- Folkisar(I don´t do folkisar)
- Räkost(I don´t du räkost)
- Ost

Vems kylskåp vill jag se då?

Jessicas (Har jag knappt tittat på och aldrig i)
Tinas (Om du inte har slutat blogga)
Karros (Om hon skulle nappa)
Cattas (Har jag aldrig gluttat i)
Mammas (När jag gluttar i M&Ps kylskåp letar jag alltid lax)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0