Måndagsångest

Huvudet tror på torsdag men alla andra säger att det är måndag. Jag är ledig i två dagar på raken nu. Har missat att umgås med min lilla hela helgen och det är där ångesten bankar på. Nu ska vi ha två underbar dagar. Dom är redan fullsmockade. Imorgon ska vi till pulkabacken och busa oss trötta, sedan ska vi hem och äta lunch och sova. På kvällen ska pappan pumpa igång sin avdankade boxningskarriär och då ska vi passa på att bada. Någon som vill haka?

Allt jag kan tänka på är vad vi ska snaska på i backen och att komma ihåg kameran.

Nu ska jag rensa i städskrubben och sedan i min garderob. Piggheten och livslusten kommer nu när jag blir ledig. Härligt.

Jag måste ju även planera min semester, det första semestern i hela mitt liv. Har hört från dom rutinerade att det är bäst att ta tre veckor när man har första perioden.

Kommentarer
Postat av: J

Har du fem veckor sammanlagt? Det har jag och tog fyra veckor ifjol när jag hade tidig, helt klart värt! Rätt skönt att vara ledig första perioden också eftersom de flesta chefer har sista perioden =) Men jag är ju en sån som aldrig behöver semester nån annan gång på året så jag tar alltid ut all på sommaren. Så skönt! Ååå du fick mej att längta =) Ska vi hänga fredag eller söndag?

2009-02-10 @ 12:36:04
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: anna

jag tror att dagis inte öppnar förrän 6.30 å har ingen skyldighet att göra det. Men jag tycker att man kan göra ETT undantag. men men. Vilken sur puppa till fröken!!!!

2009-02-10 @ 19:24:04
URL: http://ejreviskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0