Ny vecka

Snart börjar en ny vecka. Den här har slutat dåligt. Försov mig, fattar inte hur jag lyckades. Sedan gick det som vanligt utför.

Vecka 12 ska jag få ordning på mitt liv, inte små planer här! Boendet är inte som det borde. Leksakerna har tagit över och förökat sig. Kalendern ska fyllas på, ett nytt ordentligt schema ska styras upp. Ska aldrig mer tro att jag vet hur jag jobbar för jag gissar alltid bara. Glasögon ska påbörjas, men vilken optiker ska man gå till? Vill ju gärna ha två par eftersom att dom ska användas flitigt.

Nu ska jag plåstra om mina skavsår och titta vidare på Mästarnas mästare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en bra vecka, jag kan rekomendera Larssons optik =)

2009-03-23 @ 09:07:21
URL: http://lollanslivs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0