Hjälp

Flytten eller renoveringen närmar sig med stormsteg. Jag har 1000 idéer och vet hur jag vill ha det, vad sambon tycker är en helt annan sak.

Här kommer lite idéer jag har spånat på.

Hall: Vit/svart. Tapeten är ofunnen. Hjälp mig gärna med förslag. Sittbänken som jag har snickrat ihop ska stå där. En hallhylla ska byggas av Mdf och kökshandtag. Storspegeln ska nog oxå få plats.


Barnrum: Grönt och vitt med alla de möbler som han redan har. Ingen byrå, han ska istället få en egen garderob. Lillen önskar en bilartapet, jag tycker inte att han ska få det. Jag vill att han ska ha Dinotapeten och en grön förvaringsvägg med hyllor och leksaksförvaring. Ska man låta lillkillen få bestämma en av väggarna?

Stortoan: Den ska kanske helrenoveras och vi vet inte om allt måste bytas med det håller vi tummarna för.

Lilltoaletten: Den ska få en tapet som är färgglad och gärna lite för mycket. Det ska bli en riktig mystoalett.

Vardagsrummet: Tapeten Woods ska åka upp, gärna på två av väggarna. Soffa är beställd. Bord, matta och lampa har vi. Matbordet vi har ska målas om. Det blir vitt med fåglar på elledning. Ovanför det ska lampan Big Bundle hänga. Jag hoppas att vi har plats för en skänk med stor lampa på. Vill även ha ett snyggt brickbord och kubhyllor.

Vårat sovrum: Helt blank. Vill ha det mörkt och mysigt. Hit me med förslag.

Klädkammaren: Den vill jag tapetsera med en tokig tapet och skapa någon sorts bra klädförvaring i.

Köket. Min gröna tapet blev totalsågad. Har iaf hittat bord och stolar dit. Vil ha det färgglatt men det kommer jag aldrig få igenom.

Extrarummet: André vill göra ett AIKrum.

Kommentarer
Postat av: Ida

Så roligt att planera!!! Ett AIK rum, de lät ju lite roligt ;)! Du får väl ställa lite krav...typ den gröna tapeten...då kan han få sitt AIK rum ;)!hihih

2009-05-10 @ 23:01:36
URL: http://varatlillahjarta.blogg.se/
Postat av: johan

ska ni byta golv borde ni göra så att golvet går upp på väggen och ha tvn på det det är coolt !

2009-05-11 @ 04:13:13
Postat av: J

Haha va fan är ett aikrum? Äh, vägrar han gröna tapeter kan väl du vägra ett aikrum? =)Ja å karro diskuterade fika i veckan? Försökte få tag i dej igår men du var ju hopplöst frånvarande på msn...=P

2009-05-11 @ 13:25:13
Postat av: J

Haha va fan är ett aikrum? Äh, vägrar han gröna tapeter kan väl du vägra ett aikrum? =)Ja å karro diskuterade fika i veckan? Försökte få tag i dej igår men du var ju hopplöst frånvarande på msn...=P

2009-05-11 @ 13:25:13
Postat av: J

Sovrummet är btw det allra svåraste rummet ju! Hur kommer det sej?

2009-05-11 @ 13:26:33
Postat av: Dimitrakos

AIK-rum är det bästa!!!

2009-05-14 @ 15:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0