Mother

Underbart, fick en tidig morsdagspresent som jag fick köpa själv. En spikmatta så klart. Underbart skönt. Underbart härligt. Jag skulle kunna ligga på den i timmar.


Har idag varit och oljat in en massa träprylar på utebadet och ikväll när jag tog mig ett bad började det klia som satan i händerna. Nu har jag tappat en massa skinn i och på händerna. Inte skönt. Hittade tillslut en peeling som hjälte mot klådan. Jag skulle ha skyddat händerna. Jag fick lika mycket träolja på fötterna men dom mår fint.

Var snäll med era mammor  imorgon.

Har en massa underbara bilder från dagen men dom tar vi en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för att jag fick ha Rocky från fredag till igår!

en underbara unge finns ju inte(joo,så ego måste man få vara!)En underbar helg blev det!Med lek och ännu mer lek!

Tack för mors dags fikat och presenter,Hanna OCH Johan (Han är i Stockholn)

om ni vill se LillOlle ligga på spikmattan så gå in på min blogg!

Ha en bra dag på jobbet till alla som jobbar (inkl.mig själv!)

2009-05-31 @ 08:35:52
URL: http://optimalprimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0