Kvällsfix

Har lagt ut Rockys gardin på tradera, hans nya fönster var för brett. Hoppas att jag får nån krona iaf. Han har fått nya gardiner av Linus men dom var för korta så jag måste fotfarande hitta nya. Just nu har vi inga gardiner, jag väntar på att dom ska byta fönster här och dessutom behöver jag nya gardiner till sex fönster så jag inväntar IKEAtrippen.

Nu ska jag duscha, packa väskan och plocka undan lite, imorgon ska vi åka till Luleå för att äta på Donken, handla på Lagerhaus, leka på Leos och gå på kattutställning.



Om mina inlägg ibland saknar bokstaven R så ä det för att någon som jag bor med gillar den bokstaven och förmodligen har han tryckt sönder den.

Trevlig helg på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0