Badpojkar

Igår körde vi en heldag på Edda. Rocky fick bada sig less för att vi skulle kunna sova tidigt för att orka upp på dagis idag.
Vinny fick oxå bada i en lite för stor badblöja. Han var helnöjd i badet och efter somnade han som en stock.



Idag var det den stora börja om på dagis dagen. Det verkar ha gått bra. Han orkar inte berätta vad han har gjort men han har iaf haft kul.
Jag trodde att jag skulle vara så duktig idag men tröttheten tog över.
Efter lämningen blev det en timmes rask promenad. När vi kom hem åt jag och Vinny sen la vi oss i soffan och sov, sov och sov. Så skönt, när man har två barn kan man ju aldrig passa på att sova när bebisen gör det.

Idag lyckades jag även få Vinny att skratta så där hjärtligt som André brukar få honom att göra när han pusskäggar honom. Jag behövde bara prata med honom. Jättekul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0