Sömnbrist

Jag är så trött, igår såg jag ut som ett spöke redo för spöktåg. Idag är jag inte snyggare.
Hade tänkt mig en tidig kväll igår men det gick som det gick med det.
Vinny somnade tidigt, men vaknade igen strax före pappan kom hem. När han fick se sin pappa fick han skrattanfall efter skrattanfall och vi alla höll på att dö av skratt. Pappa är Vinnys favoritleksak. Kan inte förstå hur han kan tycka att han är så rolig men det är underbart att se.
Rocky låg vaken i sin säng och kom självklart upp för att kolla vad som var på gång och vad vi skrattade åt.
Vi busade lite till och till slut fick jag i säng dom.

Vinny har blivit förkyld igen så han har sovit dåligt i natt. Han vaknade 5.45 och ville vara vaken då. I vanliga fall vaknar han tidigt och vill äta och sover sedan länge.

När han somnade igen vid 9 tänkte jag oxå sova för Rocky sov fortfarande. Men då ringde telefonen och lillskiten vaknade igen.

Tänkte kanske tjuva mig en timmes sömn i stugan för vi ska dit strax.

Måste tömma badrum och kök ikväll för imorgon kommer dom hit med ny toalettstol och fixar våra kranar.
Förhoppningsvis får vi mer tryck i duschen så att man kan tvätta håret ordentligt.

De var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0