Besviken

Blir så less på hur Rockys dagis fungerar. Vi har just varit på Allsång på Astern. Trevlig grej men ingen hade sagt ett pip om att vi skulle vara ute(dessutom ringde jag i morse för att höra vilken tid det var) så vi var inomhusklädda(det var inne sist). När vi kom dit undrade dom var vi hade varit. Tydligen så hade den jag ringde och sjukanmält till inte sagt det till nån annan och i morse ringde jag och sa att vi tar sommarlov efter allt sjukande, men det hade oxå stannat i örat på hon som svarade. Jag måste stå å skämmas för att dom inte prtar med varandra. Alla andra har blivit informerade om allt med lappar, inte vi för att han har varit sjuk.
Men dom verkar verkligen vara rädda för att ringa. Hur ska vi veta vad som händer om INGEN säger nåt.

Nu ska vi värma oss och baka bullar(vi råkade somna till en film mitt på dan så det blir en sen kväll).

Ska man ansöka om nytt dagis till hösten? Lär ju vara helt omöjligt oxå låter det trevligt att Jennys barn ska börja där.


Att alltid måsta gå på alla dagismöten(de få jag har fått reda på) ensam är jag oxå arg över.

Kommentarer
Postat av: anna

Jag tycker du ska söka nytt. Ni trivs inte där å så ska det inte vara.

2010-06-09 @ 23:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0