Fotobloggen

Jag har en fiiin Kamera. Jag vill kunna ta riktigt fina bilder. Mitt mål är att inte låta kameran bestämma hur bilderna ska se ut. Hittade nyss Experts fotoblogg. Skitlätt att förstå. Jättekul att läsa. Jag är inte mycket för instruktionsböcker och tycker att det är svårt att pillra och lära mig kameran. Tog en paus i städandet och lekte lite med kameran med hjälp av fotobloggen, jättekul. Kanske lär mig någonting. Att hinna leka med kameran och trixa när man tar kort på barnen är svårt, då vill man ju ha lite spontana bilder och det ska gå fort för att man ska hinna fånga ögonblicket.

Vill lära mig photoshop oxå, har inte tid att sitta och ändra bilder och fixa men det skulle vara kul att kunna leka med bilderna. Gick en liten snabbkurs med min bror en gång men vet inte om jag kommer ihåg någonting.

Ärs, nu ska köket städas och golven skuras. Spenderar hellre en stund på det ikväll när jag är ensam än imorgon då jag har en massa tokstollar här.





Hmm, har pillat på nån knapp så att min kamera bara tar vita bilder... HELP! Finns det nån återställningknapp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0