Lördan

VI har hunnit med mer än planerat idag. Vinny sov hela natten och när André började jobba åkte vi till stan för att inhandla kläder till dagisfotograferingen, och för att kolla in vinterklädsutbudet i stan. Jag hittade jättefina kläder på Kappahl till båda mina pojkar men Rocky ville inte ha dom. Han var trött och tjurig. Med oss från stan fick vi en honungspomelo och två kiwisar. Måste därför på stan på måndag igen och handla kläderna. Han lyckades även snubbla över sig själv inne på en affär och slå pannan i en hylla. 

När vi kom hem började jag rengöra akvariumet, då ringde Sandra som var sugen på lekparkshäng och middagshäng. Vi tog oss till torpet efter ett par utbrott från 4åringen. Vi busade tills bebisarna blev tokiga och sedan åkte vi hem till oss och beställde pizza från våran pizzeria. Det blev en mycket trevlig dag.

Nu ska jag rengöra alla stenar och växter innan det är dags för mig att sova. André spenar NHL så jag har som ingenstans att ta vägen. 



Vet ni, om prick en vecka har jag förhoppningsvis varit på det stora blå/gula varuhuset och hittat finfina grejer. Det är 1½ år sedan senaste besöket. Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: frida

sv: hahah ja jag kan tänka mig att de inte är lika kul då:) men hur ofta måste man rensa de osv?:)

2010-10-03 @ 08:37:54
URL: http://shooooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0