Trötter

Vi är alla trötta. Tröttast är Vinny, han har sovit i två dagar nu. Vaknar nån timme och är på bra humör och somnar sedan om igen, utan välling eller vaggning eller att bli buren. Han har nog många sovtimmar att ta igen och det lär dröja ett par dagar innan han känner sig pigg igen. Har varit på apoteket och hämtat ut medicin till honom, dom fattade direkt att det var RS.

Jag är oxå trött, jag sover hela nätterna men på helspänn. Natten till söndag var värst. Då Vinny bara gjorde nåt sömnljud var jag uppe och slet upp honom och bar omkring honom. När André kom och la sig i sängen slängde jag mig upp och gav honom en rak höger i ansiktet. Kunde aldrig sluta skratta åt det även fast jag hade en mardröm.

Rocky får gå på dagis i veckan. Dagispersonalen har pratat med läkare och sjukvårdsrådgivningen och det är ok eftersom att han är frisk. Dom har varnat alla föräldrar med små spädisar och dom möter upp oss på bron och lämnar honom på bron. Så skönt.

Ikväll kommer min mamma hit för att vara med Vinny så att Rocky kan fara och träna Kidzvolleyboll.

Nu ska jag diska. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0