Sista Januari

Mina fina hjärtegull ska sova borta imorgon. M&M ska träna på att vara med båda inför Milanoresan och vi ska gå på trevligheter på ladan. Fick ett samtal från Svensk Cater om en liten mässa och middag med underhållning, hon tyckte att jag skulle få gå även fast jag är hemmamamma. Det gillas. Handlarna och jag och Karro blir det. Det ska bli ball.
Kommer att sakna dom små dock.

Vinny har haft en massa hemsk hosta efter att han somnade. Blev väckning och lite extra Airomir och nässpray i den snoriga näsan.

Varför får man inte ge nässpray till småttingar?

Nu ska jag plocka bort mitt misslyckande på målarfronen, duscha och sedan diska.

Kommentarer
Postat av: Mommo

Yes! I morgon ska vi få rå om små trollen:) Och premiärövernattning för bägge killarna.Tur att jag har mina 2 lediga dagar mitt i veckan nu.

2011-01-31 @ 23:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0