Kalas

Idag har vi kalasar för Rocky som blir fem år imorgon. Galet, han har ju alltid funnits.

Hade kameraproblem så bilderna blev inget att hurra över.













Nu ska jag vara duktig och städa och diska(älskar engångstallrikar, koppar och skedar).
Vill inte vakna upp till gårdagens kalas imorgon då han fyller 5 år på riktigt.
Vi ska börja dagen med paket, 18 stycken. Ett för varje dag som han har tagit medicin.
Sedan blir det magnetröngen klockan 11.45 tror jag.
När han har vaknat och vi fått lämna iva(gissar på runt 15.30) om vi inte måste på barn för undersökning och jag tror att vi skulle det, så ska han få välja ställe att äta på för han ska ju fasta eftersom att han måste sövas.
Kvällen kommer nog att bestå av skavsår på fingrarna för i ett av paketen ligger Svartskäggs Legoskepp.

Vinny är sjuk fotfarande. Var på akuten igår och dom hittade inget fel på honom. Men feber har han. Dom fick ändå sova hos mormor och morfar och jag tog mig ett party med mina fina damer.

Kommentarer
Postat av: Mommo

Jättegoda tårtor:)Hoppas allt går bra imorgon.Jooo...det känns som han alltid funnits.Jag saknar hans "engelska"sånger han sjungit när de var här:)Jättekul!

2011-07-24 @ 20:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0