Reklam

Att småfolk blir reklamskadade är ingen nyhet.
Rocky kan alla reklamjinglar utan och innan.
Det första han kunde säga på engelska var: "Wake up happy".
Följer han med och handlar är det bara reklamvaror.

(Var tvungen att köpa toalettpinnar man stoppar under knappen sist han fick bestämma. Dom luktade gott. Så gott att mamman sög upp en i dammsugaren för lite trevlig lukt. Men när mamman även sög upp ett halvkilo jordnötter ur en paryväska luktade det inte godtoa ur dammsugaren. Men vattnet blev blått, i en dag. För det var väldigt kul att spola i toaletten.)

Han tipsar folk med glasögon om att går till "Se&synas".
Han kan alla reklamlåtar men skulle inte kunna tänka sig att sjunga Imse vimse spindel.
Går man på stan ska han besöka affärer som gör reklam.

Drömlådan är urkopplad, jag tycker det är skönt. Får se på vuxentv istället för Cartoon Netwoork oxå slipper jag  allt tjat om det vill jag ha, det vill jag ha när det är reklam. Eller nej, han säger JA, JA, JA om det inte är rosa eller gullifnuttigt. Då säger han NEJ och blundar.

Inte blir önskningarna mindre bara för att man skippar barntv. Nej nu ska han ha en säng från Sovabutikerna när han fyller fem. För då kan man tydligen inte ha en barnsäng.

Kommentarer
Postat av: Mommo

:) det fränaste med den killen och tvreklam är att det spelar ingen roll vad han gör.När det är reklam försvinner han IN i tvn en stund.Det har han gjort sen han var liten:)Jag passar på att GÖRA nåt annat istället,kaffe,toa mm.

2011-07-13 @ 00:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0