Min ansökan!

Jag tycker iaf att jag var rolig...mamam blev nog lite orolig

Hej Ica Maxi, Ove? eller nån annan som kan vara intresserad

Mitt namn är Hanna Fahlgren och jag är 23 år.
Min mamma sa att jag skulle söka det här jobbet.
Jag är duktig och har abbetat i affär förr. Jag vill ha jobbet som nån bärka eller nåt sånt har haft, det med blöjor å sånt
Jag har en bäbis så jag kan inte börja jobba änn utan måste vänta tills han får dagisplats.
Ni kan ju fråga min mamma om ni vill veta nåt, hon jobbar med ost och sånnt!
Mitt telefonnr är' ************om ni vill veta mer om min kan ni även ringa till chefen jag har nu Roger P på 0910 ********
mvh /hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0