Nu är det jag som e bossen

Karro har gått på semester så nu är jag chefen i grillen :-)

Jag öppnade idag, började med att tappa ut en av kassorna så jag fick sitta på golvet och plocka mynt ett tag. När jag skulle räkna kassorna var det 1500 plus i den ena!? Sedan skulle jag tömma fritösen och byta olja, det gick bra tills jag skulle slå på den igen och inget hände. Ringde Karro och hon sa dittan och dattan, när inte det hjäpte ringde jag Magnus(som hade semester). Han var redan på väg för pooltäcket krånglade. Han pllade lite i fritösen och sa sedan att jag var tvungen att tömma den igen. När den var tom kom han tillbax och fixade den. När vi öppnade började fritösen överhetta och gjorde kolsvarta pommes på några sekunder. Då hade Magnus åkt till stugan så jag och Johanna löste det själva. Var förövrigt helt ok med folk, inte mycke å inte lite. Är riktigt nervös inför de kommande veckorna, vem ska jag ringa om nåt går sönder(det går vanligtvis sönder nåt varje dag. Äh, det löser sig nog.


Kom hem till en sovande bebis och en mycket god middag.

André är ute med sina kompisar och jag och Rocky har haft en myskväll med bad, mat och mysbollar(cheeszballz). När han somade tog jag mig ett glas vin och bakade. Det blev 150 Hallongrottor.

Ska försöka slita mig från datorn och plocka undan lite här.

image133
Kärlek (Rocky äter på en dippburk).


image134
Mysbollar. Han tycker att det är roligast att mata sin mamma.


image135
Åh, man an smula sönder dom oxå.


Kommentarer
Postat av: Jesse

Hahaha andre ser lite full ut =)

2007-07-14 @ 23:16:44
URL: http://mittimellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0