Spring Collection

Blev löjligt glad idag när vi var på Maxi och jag hittade Liberos Spring Collection blöjor. Trodde aldrig för ett år sedan att jag skulle bry mig om sånna saker. Men jag tycker att det är kul! Blev lite besviken när trycket var så svagt men men..

image48



image49



image50



image51

Snart bär det av till...hmmm vet som vanligt inte vad det heter stället där pappa/svärfar/farafar bor. Jag kör och André pekar så att vi kommer rätt. Jobbigt att packa, måste ju ha med oss nästan hela lillemans liv plus att det ska räcka i minst 2 dagar. Vi ska köpa en ny bilbarnstol imorgon så att vi får en säker resa, den nuvarande är lite urvuxen. Vi ska även köpa en resesäng så att han och vi kan sova gott. Jag hoppas att det inte regnar imorgon!

Kommentarer
Postat av: Rockansmommo

Sjukt fräna blöjor till en supersöt kille!

2007-05-11 @ 20:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0