Oj då

Råkade besälla några grejer nyss. Jag gillar nätshopping. Det blev en farsdagspresent till André och en julklapp  åt Rocky. Jag vet inte om han blir så glad men jag tycker den är jättefin. Kan inte visa nån bild eftersom att han tjuvkikar här ibland. Han får kanske önska sig någonting han vill ha oxå. 

Har städat idag men inte kunnat dammsuga. Köp inte en dammsugare utan påse om ni inte kan bygga ihop den själv. Jag försöker och försöker men det rasslar bara till och flyger småbitar. Det som är ännu värre är att André bygger ihop den på en sekund! Jag har även tvättat idag. Tyvärr så har alla handdukar som var vita blivit blekblåa. Dom färgades inte i tvättmaskinen utan i torktumlaren!? Jag förstår ingenting, Har tvättat dom handdukarna tillsammans förut utan att någon missfärgning har uppstått.

Jag gjorde ett försök att tvätta fönstren oxå, men det blev bara värre. Nån som vet när spindlarna går i ide, eller vad dom nu gör på vintern?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0