Trött och tjurig

Jag vill dra en klagostund men orkar inte. Kom aldrig till ro inatt så det blev inte mycket sömn. Vi tog en senftermiddagstupplur jag och Rocky. Han har just gått och lagt sig igen. Ikväll har vi tränat bokstäver i Word. Jag blev helt förstummad när han visste vad nästan alla bokstäver heter och även kom på ord som började på alla bokstäver. Han visste tom att Z heter "äääta" och att zebra är ett ord som börjar på bokstaven. Jag är stolt men bokstäver är en favorit, efter bilar, hocky, fotboll och tågbanor.

Det här blev bar tjoller. Nu ska jag lägga mitt dunkande huvud på kudden.


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja vi har det inte lätt alla gånger! Jag kan bara tänka mig hur det hade låtit om jag hade råkat slänga dom :)

2008-12-02 @ 00:05:58
URL: http://thisiscarro.blogg.se/
Postat av: J

Rocky är aldrig tjoller =)

2008-12-02 @ 13:02:09
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0