Trötter

När man inte kan sova på nätterna får man göra det på dagarna. Har svårt att sova, jag vaknar timmar före jag ska stiga upp och sover jätteoroligt. Så här förstörd har jag aldrig varit innan en resa. Resa till storstad med barn känns läskigt och att jag inte har koll på någonting eftersom att jag inte har bokat eller fått planera nåt är jobbigt. Inte ens listor har jag skrivit.

Kursen igår var inte kul och sjukt lång tid tog det. Kom sent till lilla julis och fick många paket. Jag fick en väldigt godluktande parfym! Behövligt, använder sällan parfymer eftersom att jag har tröttnat på dom jag har.

Nu ska vi bege oss till Ica och hämta paket. Kan det vara min julklapp till mig själv?

Förövrigt har jag röda ögon som svider och kladdar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0