danamtu

Tre personer som får mig att skratta: 
Rocky, Familyguyen och min André

Tre saker jag älskar:
Handla, inredningstidningar och köra bil

Tre saker jag hatar: 
Betala räkningar, dammsuga och alla förkylningar

Tre saker jag inte förstår:
Hur månen ibland kan vara halv, att den är precis halv. Är det inte jorden som skuggar den och jorden är väl inte platt?
Hur flygbolag kan få vara så falska och hur det kan bildas dammråttor på 5 minuter.

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
Jag har inte heller ett skrivbord. Vid datorn som är i soffan finns det en HomerPEZ, min telefon och en tvååring.

Tre saker jag gör just nu:
Svara på frågor, hjälper Rocky att bajsa och ser på Bamse i trollskogen.

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Äga ett hus, resa, skaffa fler barn.

Tre saker jag kan göra:
Byta blöjor med vilket innehåll som helst utan att må dåligt(med vissa undantag), planera och kullerbyttor i sängen.

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Saker? Detta, detta och detta.

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Datorer, att rita/måla människor och att spela fotboll(den sista kom Rocky på).

Tre favoriträtter:
Sallader, paj och pannkaka

Tre saker som skrämmer mig:
Död, mörker och utvecklingsstörda.

Tre personer jag utmanar:

Elin, Hasse och Carro

Kommentarer
Postat av: Carro

Läser din lista och klickar nyfiket på länkarna. Plötsligt ser jag en av mina favorilåtar, Picture är hur bra som helst! Har inte träffat på någon annan som ens hört den förr :) Kul!

2008-11-14 @ 17:58:04
URL: http://thisiscarro.blogg.se/
Postat av: Tina

Vi var på Linda&Johans dop för Meya=)..jag vet visst var den tjusig!

2008-11-14 @ 18:24:08
URL: http://tinainorrland.blogg.se/
Postat av: Jonsson

Haha jag som skicka Picture till Hanna i förrgår ju :)

2008-11-14 @ 23:01:01
Postat av: hanna

Oj, första gången herrn i huset skriver på min blogg

2008-11-15 @ 00:13:52
URL: http://rockansmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0