Tisdag?

Jag blev nyss väckt av att den bästa delfinen hittills hoppade mig i ansiktet.
Vi kör på slapparstilen tills bebisen får välja mat och sovtider. Lika bra att passa på att ta sovmorgnar då den snart 4åriga killen vill ha det så. Dessutom är han trevligt sällskap på kvällarna då vi avslutar med mys till någon barnfim.
Jag har varit ledig länge nu. Kanske lite för länge, typ tre veckor.

Jag har halverst koll på att det är tisdag, en tisdag då hela lilla familjen är ledig. Ska strax värma lite lunch sedan ska vi på stan.
Mamman behöver en skön bh till de växande och värkande juvren.
Sen så hade jag tänkt mig minigolf i solen.
Det blir en bra dag om den blir som jag vill.


Kommentarer
Postat av: Hasse

Tjenare!



Jo William är en helt annan person nu än för ett år sedan. Han löser det mesta själv och behöver bara hjälp när det är nåt med datorn. Vi önskar bara att han ska inse att pottan/toan faktiskt är en BRA sak så att man slipper blöjan. Det börjar bli dags att lägga ner blöjan nu tycker vi :P



Och jo, nu är bloggen online igen, nu ska det skrivas och dokumenteras. Jag ska ta några finare bilder på barnen som mormor ska få. Jag ska lägga ut dem i bloggen när de är klara. Borde bli till helgen.



Hoppas att ni har det bra hela familjen och lycka till nu om några veckor när det är dags ;)

2010-06-23 @ 23:08:56
URL: http://loki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0