Dop och bröllopsfest

Idag har Sandra & Mattias gift sig. Vi har varit på deras son Kids dop och på bröllopsfest. Jag har inte en endaste bild från dagen för just när ag skulle rycka med min kameran såg jag att batteriet var dött. Jag hoppas att jag får knycka bilder av de andra gästerna.

Det var en helg med MYCKET inplanderat. Jag trodde att vi skulle vara hemma från IKEA vid 7 igår men vi var hemma efter(?) tio. Vet inte om jag bloggade igår. Men jag fick inte med mig det jag hade tänkt hem, det mesta var SLUT!!! Sista varvet då jag skulle rycka med mig alla möbler jag hade drömt om gick inte som planerat, den notan blev på 902 kronor. Det är ju ingenting. En massa andra bra grejer blev det i alla fall. Nya tallrikar och skrivbord till Rocky och Vinny fick ett fårskinn av mormorn som jag önskade till honom i doppresent(han invigde det genom att bajsa på det idag).

Vi handlade godis för drygt 600 kronor och jag blev kär i Oddbirdskuddarna från Hemtex.





Gult är fint, kanske man ska satsa på gula blickfång i det väldigt svart/vita vardagsrummet...


Det blev att sova nästan direkt vi kom hem, när jag hade sovit en timme vaknade jag och mådde så illa att jag var tvungen att springa och kräkas. Vet inte om det är för att min lchf-mage inte pallar en dag med skräpmat. Men jag fick inviga en av de nya barnpallarna på toan.


Nu blir det nog att sova. Man blir trött av så här trevliga helger.



Kommentarer
Postat av: J

Typ 8 av 10 gånger som jag ska skriva planera skrivet jag plandera, skönt att se nån annan göra samma misstag! Och jag fattar inte varför jag gör det, jag vet ju att man inte säger så...?

2010-10-11 @ 17:45:57
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0