Funderingar

Jag undrar om jag ska göra ett Traderaryck nästa vecka och sälja lite grejer som inte jag har någon användning för längre. Kläder, väskor, lampor. Jag funderar varje dag men få aldrig tummen ur. Jag tycker att det är jobbigt att skicka iväg sakerna. Och att ta kort på dom och att vänta på att få bort skiten.

Det har varit en lugn dag hemma, jag hade ont i magen på morgonen och orkade inte ta den där promenaden som jag hade tänkt. Istället hade vi Vinny-Mammamys hemma med Rocky på dagis.

När han kom hem fick jag ett ryck och helt plötsligt var lägenheten FÄRDIGTAPETSERAD! Bara drygt ett år senare. Så skönt. Det blev så bra! Sedan fick Rocky dammsuga, roligt hade han, rent blev det och nya frisyrer fixade han.

Provade en ny maträtt som jag hittade i min Arlaapp i telefonen. Tagliatelle med fläskfilé och citron. Kul med nåt nytt och jag älskar basilika. Var kanske lite väl mycket basilikasmak.

Imorgon blir det 30årsfest. Ska bli trevligt och spännande. Blir bara lite svårt att få oss dit och hem eftersom att Vinny ska med. Vill du vara våran driver? Då är det bara att höra av sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0