Satan i gatan

Vinny sov  aldig igår, han sov inte i natt. Han vaknade och skrek vad tjugonde minut! Jag hade världens huvudvärk och nackvärk. Vinny somnade bara när han låg på mig och jag kunde knappt röra armarna för värken. Vågade inte ha honom i sängen heller för han ligger ju inte stilla och en bebis i golvet är inge kul.

Vid 4 tog jag en näve med alvedon och sedan dess har huvudvärken och nackvärken varit borta. Tack och lov.

En stund senare vaknade en kissnödig Rocky som lyckades tappa kontrollen över strålen så jag fick mig oxå en dusch.


Vinny vaknade med feber, jag vaknade trött i hela själen och Rocky väckte oss med ett strålande humör.


Inte kul när man befinner sig på olika nivåer, nu är det lunchtime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0