Sunday

Vi har varit hemma och lekt idag. Vinny börjar vara krasslig och det tjuter nästan i luftrören när han är ledsen. Inte bra, men han ska till doktorn till veckan.

Vi har ritat och pysslar en massa idag, jag är helt impad över 4½åringen som har börjat skriva så snyggt.

Ikväll blir det ett nytt försök till myskväll, igår somnade pappan 3 timmar före barnen. Det blir lite snarr och glass.


Jag har börjat att längta efter att jobba, mest för att få träffa arbetskamraterna och prata med vuxna människor. Komma hemifrån en stund och göra det jag kan och träffa alla undernbara arbetskamrater.
Har en liten deppig ensamsöndag, kan vara därför jag är sugen på att komma härifrån.


Kommentarer
Postat av: Mia

Vi längtar efter dig oxå =) Kramar

2011-02-03 @ 10:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0