Hallå

Den här sommaren levererar.
Vi busar, äventyrar och lever som aldrig förr.
Kvällarna spenderar vi hemma och jag orkar inte städa.
Livet leker och sommaren här i Skellefteå är fantastisk.

På söndag ska vi på första riktiga hustitten.
Ursviken blir det förr eller senare och förhoppningsvis om ett år.
Har mycket att lära och många hus att se.
Kommer att bli förälskad på söndag men det är bara för att jag är så jävla sugen på mitt eget liv.
Men jag kommer att bli kär i många hus innan detta är över.
Nu har jag chansen att börja om på nytt och det kommer att bli med buller och bång(men vill starta smått).

Älska livet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart i ursviken blir första titten??=)

2011-07-30 @ 09:17:06
Postat av: Anonym

Det gäller att se det positiva i livet!

Gjorde likadant när jag gick igenom min separation.

Lycka till!

2011-07-30 @ 18:23:09
Postat av: Emeli

Så spännande! =)

2011-07-30 @ 23:35:09
URL: http://queene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0