Nämen

Har tagit en massa kort ikväll men på nåt sätt är dom raderade. Typiskt.

Imorgon väntar en förmiddag med tvätt och en eftermiddag på vitbergs OAVSETT väder. Storkillen måste få bada.
Han har badat i badkaret tre gånger idag, så sugen är han.

Nu ska jag lyfta upp fiskarna, innan jag lägger mig ska det här boendet vara städat och firrarna ska få ett fint akvarium med parasitvatten.

På tal om boende, om någon har ett över så är jag mer än inresserad! Ring eller släng iväg ett mail till mig.

Det får inte vara för dyrt och gärna en trea. Inte på Anderstorp eller i Skelleftehamn. Gärna i Ursviken eller Morön eller någontans där det finns lekpark eller affär och bussförbindelse till stan.





Kram / Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0