Gårdagen var ett skämt

Den började bra med Tina och co. Rocky var lycklig över att få leka med kompisar och fick fina grejer. Såg en prick på Vinny på em. Skämtade lite om vattkoppor. Skulle jag inte gjort. På kvällen skulle jag tvätta lite kläder och vad hittade jag då? Jo fler prickar. Frågade direkt en sköterska om vad det var. Hon ringde jourläkaren som tog prover på Vinny och sedan blev vi utkastade. I nästan 4 timmar fick vi roa oss i vänthallar.













Vi väntade på snälla faster och kusinen som hämtade Vinny efter att dom sjåat klart. Så Vinny fick sova i husvagn för första gången och Rocky slocknade i centralhallen.

Sedan var vi utelåsta från barn och jag rullade Rocky 4 mil extra för att ens ta oss "hem".

Vinny är nu hemma och ska bo hemma några dagar. Koppsvaren kommer imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0