Livet är inte rättvist.

Vi är inskrivna på barn. Virus, kanske i hjärnhinnan. Ingen vet ännu. Idag fick han dricka magisk dricka för att bli så pass lugn att det gick ta blodprover(det krävdes ändå att fyra personer höll fast honom.) Han var sedan hög eller låg i flera timmar och krälade omkring på mage i sängen. Dom vi har fått svar på visade ingenting. Vi har permis just nu, får se om jag orkar vara hemma hela natten eller om vi åker in snart igen för alvedon och ipren i massor biter inte på huvudvärken längre. Han har sovit från klockan 14 i går(torsdag).
Nästa steg är morfin mot värken. Narkos för ryggmärgsprov och magnetröntgen av hjärnan.

Heja livet som fuckar oss från alla håll!





















Saknar mitt lilla gullefjun av hela hjärtat. Var underbart att få ha honom på isoleringsrummet i ett par timmar idag.



Ville bara blogglätta på lite av min gegga i huvudet. Nu ska jag lägga mig bredvid min storkille som bara är skinn och ben och invänta nästa medicinering.

Kommentarer
Postat av: Mommo

KRAM!!!!!

2011-06-18 @ 12:13:55
Postat av: frida

men fy vad orättvist! tänker på er! håller alla tummar och tår för er!

2011-06-18 @ 20:03:16
URL: http://shooooo.blogg.se/
Postat av: emma

men fy vad livet är orättvist. jag hoppas din stora kille blir frisk snart och tycker att det är dags att ni får slippa sjukdomar och annat nu!

2011-06-18 @ 20:50:22
Postat av: Tina

Laste just vad som hant, vı tanker pa er. Kram

2011-06-19 @ 16:20:04
Postat av: Louise

Var längesedan jag tittade in här men ser att ni verkar ha en riktigt tuff period :( Hur meningslöst och pissigt livet än är just nu så måste du våga tro att blir det bättre. Hoppas grabben kryar på sig fort! Skickar en stor styrkekram!

2011-06-20 @ 22:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0