Dan före dopparedan

Vi gömmer oss här hemma i värmen. Ute blåser snön och förvandlar fläckarna med asfalt till drivor med snö. Men herregud, det är ju Mars. Våren kommer en annan vecka.

Ville njuta av dagen och känna lugnet men dras istället med en huvudvärk från hell. Inga piller hjälper och det känns nästan som att jag har tunnelseende.

Igår styrde jag upp ett schema för hela April för oss alla. Jag kommer aldrig att jobba kväll, det är nästan sjukt. har dock ett gäng 10-19pass och börjar jag 10 hinner jag ju umgås med vinny i minst 4 timmar innan jobbet.

06.15 startade denna dag och den kommer att sluta vid 20.30. Måste ju vara på topp imorgon. Ska lägga mig och titta i taket tills lillskiten vaknar med fulla energidepåer. Först blir det en påtår.


Kommentarer
Postat av: Sofiya

Sv: Ja, det var ju sjukt tråkigt det förstörde ju lixom hela kvällen, men men..

Annars hade jag det skit bra, älskade Milano och ska verkligen dit igen.

Hmm nåra tips, jag vet inte. Maten var god på alla ställena vi åt på. I Duomo bakom kyrkan fanns det en hel del shopping, gå dit :)

2011-03-11 @ 10:02:42
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0