Julen

Jag har fått en videokamera och en ny digitalkamera i julklapp! Jag har tydligen varit jättesnäll i år.

Jag kan inte riktigt med youtube och inte kan jag föra över korten från den nya kameran heller.

Jag fick iaf minst 4 saker från min önskelista som dog ut.

Julen i bilder:

image586
Duken och lyktorna är klappar från lillajulafton.

image587
Tomtebloss.

image588
Rockys bord och stolar som tomten kom med tidigt på julaftonsmorgonen.

image589
Granen och klapparna.

image590
Första julklappen som öppnades var ett garage från farmor.

image591
Lite jobbigt att bygga ihop det.

image592
Nya kläder och en ny bultbräda.

image593
Nu har Rocky fått paket av tomten.

image594
Rocky fick många paket.

image595
Rocky pekar på tomten.

image596
Rocky och morbror "Moa".

image597
André i röran.

Jag vet inte varför jag inte har några kort på tomten eller från när vi åt. Men jag hoppas att jag filmade det. Det finns iaf kort från kvällen på min nya kamera.
Nu ska jag försöka få in resten av korten på datorn och sedan se på film.

God fortsättning.

Kommentarer
Postat av: rockansmommo

ÄNTLIGEN!!!
Vad jag väntat på bilder från dej!
TACK för en underbar julhelg;André,Hanna och ROCKY!
Han har lärt sej säga så många ord och härmar vad man säger!
Ha en skön Annandag jul nu!
Vi kanske ses på jobbet Hanna!

2007-12-26 @ 00:33:40
URL: http://optimalprimes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0