Städdag

Idag ska jag och Rocky städa. Det var länge sedan vi gjorde det tillsammans. Just nu är det trasdockorna på tv så jag får en bloggpaus. Han har somnat ensam i sin säng två nätter i rad nu, himla skönt. Igår när vi hämtade André föll han och slog huvudet i isen. Jag hoppas att dte blir kallare snart. Jag såg en mygga occh en spindel igår.Igår bakade dom pepparkakor på dagis, men dom små åt upp all deg istället för att baka, mys. Ska försöka hitta det jag behöver till julgodiset jag har tänkt göra. Ikväll blir det att smaka lite glögg!

Jag har hört att Tobbe ska renovera tvättstugan, måla om i trapphusen och byta dörrar. Oj va trevligt!

Nu ska jag tydligen komma och hoppa.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jaha, de e klart att han ska göra de när vi flyttade :-P

2007-12-07 @ 09:54:57
URL: http://lollanslivs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0