Händelserik dag

Oj vad det händer mycket i lillemans värld nu. Han har högsta växeln i från morgon till kväll, tur att han sover på nätterna iaf. Han sitter bara stilla när han läser en bok.
Han har pillat loss en av tangenterna på nydatorn, rullat ut en hel rulle toalettpapper och mamman var osmart och spolade ner allt i toaletten på en gång, självklart blev det stopp! Jag har lyckats lösa det nu.
Han har även lyckats att kanske äta en snus. Jag har inte hittat den, har inte letat heller. Han verkar då inte påverkad av den, ska fortsätta hålla koll. Han sover nu, det ska jag oxå göra.


image54
4 månader. Gillade att sitta i sin babysitter och gunga.


Kommentarer
Postat av: Rockansmommo

Fniss,fniss.
Du får fortsätta där Emil i Lönneberga böckerna slutade-Nya hyss med Rockan-"Jag gjorde det av min godhet!"Han är ju trots allt snäll!
Gnäller aldrig men har energi!
Pussa sötingen från mommo!

2007-05-18 @ 21:06:42
Postat av: Rockansmommo

Nu trodde dom att jag var en som kan "spama"IGEN:)
Dom tycker nog att jag verkar vara en datanörd för att jag skickar mail från stugan:-))

2007-05-18 @ 21:09:02
Postat av: Rockansmommo

Spammisstänkt igen:-)

2007-05-18 @ 21:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0