Äventyr

Efter att vi skjutsat André på jobbet skulle jag och Rocky till stugan för att umgås med mormorn som var lite ensam. När vi kom dit var hon inte där, hon var så klart på Maxi och handlade. Hon hade fastnat i ett spel på datorn så hon blev lite sen. Rocky hade somnat i bilen så jag körde vidare. Jag följde alltid den största vägen och hamnade i urskogen. Det blev tydligen en storsväng runt kågnäsudden(?). Lite spännande var det att köra på pyttevägar och se en massa skog och ruttnande små stugor. Jag tog fram kameran och förevigade resan.

image405
Såg lite hav.

image407
Han föll frammåt i alla uppförsbackar uppför bergen så han fick luta sig mot en Maxballong.

image408
Kanske dags att tvätta bilen?

image410
Hittade solen på ett kalhygge.

image411
Där borta någonstans är stan.

image412
Det finns många kalhyggen.


Två mil och en timme senare var vi tillbax i stugan. Jag hade hoppats att jag skulle fånga en älg eller björn eller nåt annat farligt djur på bild men det bodde bara fåglar i skogen idag.

Det var lite synd om Rocky som missade hela äventyret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0