Trevlig kväll

Vi har haft en trevlig kväll i stugan. Rocky har varit gladare idag än han har varit på hela veckan tror jag. Han skulle siga upp kl 04.36 imorse. Det hade inte jag tänkt. Jag försökte få honom att sova, jag sjöng 100 sånger men han har ju lärt sig rörelser till alla låtar nu så det är svårt att få honom att ligga stilla och vila när man sjunger. kl 07.00 sov han igen. Då gick jag och la mig i soffan. Kl 10.00 vaknade jag av att han kom ut från vårat sovrum, då hade han nog varit vaken ett tag. Han har fått sin 7e tand inatt, var ju förmodligen därför han inte sov. 

image414
Surminen = sjukminen


image416
BUsunge som har klättrat upp på stolen själv.

image418
Jätteglad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0