Var ska jag börja?

Det har varit någonting fel på min blogg. Har ingen aning om vad som har hänt men jag har inte kunnat logga in.
Vi har hunnit med mycket den senaste veckan. IKEA, jobb, mys, bus, trevligt besök mm.

Jag börjar med att lägga upp lite bilder från resan till Haparanda med Karro och Jessica. Det blev en heldag med släpproblem, långkörning, IKEA(så klart), lite andra butiker, irrande i Finland och sofflyttning. 

 
Drivern


Hon i baksätet


Dåligt väder


Dimma och regn


Jessica


Kisspaus


Vi testar Jennys(?) bord


Snyggt


Jag är duktig på att parkera med släp, tar bara upp fyra rutor.

Kommentarer
Postat av: J

Hahaha fan vad jag ser ut att ha stor skalle =)

2007-10-08 @ 17:05:31
URL: http://mittimellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0