Klunsning

Vi har pratat om ett nytt soffbord ett tag, jag hittade ett i Allt i Hemmet som jag blev tokig i. Upptäckte senare bordet finns här i stan. Vi var å kikade på det igår. André hittade lite olika bord å allt i svart men jag vill ha ett vitt bord. För att gör det rättvist klunsade vi om vem som skulle få bestämma. Första omgången handlade om färg, den vann jag. Den andra omgången handlade om vem som skulle få bestämma form, den vann jag oxå. Najs najs!

                                          image297                             
                       Andrés bord.       


              image299
                      Mitt bord.


                          (Bilder från Svenskahem.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0