Utelek

Jag insåg igår att Rocky inte har varit ute och lekt på flera veckor(han har ju varit sjuk). Så idag när vi vaknat till liv så gick vi ut för att leka. Först lekte vi på parkeringen i vattenpölarna och när mamman blev uttråkad gick vi på en promenad. Han var så glad och nöjd. När jag äntligen lyckades få honom att gå in åt vi en korv/broccoli/fetaost-omelett. Nu sover han och jag ska diska och när allt är rent och fint ska jag laga mat igen och sen diska en gång till.

image893
Lek på parkeringen.

image894
Skotta vatten.

image895
Snoret rinner

image896
Promenad.

image897
I den halkiga backen la han sig på mage och ålade ner.

image898
Två snorsträngar.

image899
När vi kom hem blev han trött och la sig för att vila.

image900
Det är jobbigt att vara ute och leka.

image901
Jag hade med mig papper och torkade näsan hela tiden. Det kan man inte tro.

Kommentarer
Postat av: Rockansmommo

Huuur läänge ska jag vänta innan jag får se hans nya fiina frisyr????
Nu har jag varit in så fort datorn varit ledig!
Men inget nytt!!!!!

2008-04-07 @ 21:36:52
URL: http://helenefahlgren.com
Postat av: Rockansmommo

Hur går det ?????
ska mommo få se hans nya frisyr??????????

2008-04-08 @ 09:10:24
URL: http://helenefahlgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0