Bra

Har shoppat färdigt nu. Det blev inga byxor och ingen hårfärg. Som tur var höll Sandra reda på mig på stan. Det bästa jag hittade var två bhar på HM. Inte ofta det finns storlekar som passar mig där. En av dom var tom fin.

Rocky fick en tågbana för strax över 100lappen. Det var ett riktigt fynd. Jag får dock inte leka med honom med den, han är ego. Jag försökte bygga en jättelång tågbana av alla delar han har, det fick jag inte. Han bröt ihop, man får inte blanda den gamla och nya tågbanan.

Kommentarer
Postat av: Rockansmommo

Han är ju för frän!

Får ni inte blanda den nya och gamla järnvägen???

Vilka ideér!Jag förstår vad du menar med bryter ihop.

Det gör han verkligen!

2008-08-09 @ 22:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0