Nu vet jag

Imorgon börjar jag jobba. Det känns bra! Sista lediga dagen idag och den har varit lika bra som dom andra. Vi var på promenad innan lunchen för att köpa fina termosar och en ny diskborste, Vi träffade oxå en fd. klasskompis som just har blivit mamma. På eftermiddagen åkte vi och badade på Edda, många småttingar var där för sitt fösta dopp. Rocky hittade en kompis i omklädningsrummet, dom stod och pekade och skrattade åt varandras snoppar. Sen så var jag tvungen att plocka upp två små barn som hamnade under vattnet och inte tog sig upp, föräldrarna satt och snackade med kompisar eller så satt dom och drack kaffe. Sedan ger dom mig onda ögat för att jag håller i deras barn när dom är ledsna. Om Rocky hamnar under vattnet och man ser att han kan ta sig upp så får han fixa det själv även om det skulle gå fortare om jag hjälpte till. Ibland hamnar han på rygg eller med bara benen uppe i luften, då måste man ju hjälpa till.


Nu ska jag titta i nya IKEA-katalogen som kom idag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud va roligt du och karro kommer att ha. Hoppas du får fortsatt sen.

Kommer kanske förbi imorgon om jag hinner innan jag åker!

2008-08-20 @ 22:07:34
Postat av: Hanna

Jo kom!

2008-08-20 @ 22:29:46
URL: http://rockansmama.blogg.se/
Postat av: Lollo

Min katalog kom igår..men jag har inte hunnit titta så mycket än.

har du hittat nå kul? =)

2008-08-20 @ 22:51:33
URL: http://lollanslivs.blogg.se/
Postat av: JS

Jag kommer och hälsar på direkt jag kommer hem, hoppas ni båda är kvar där då!! Lycka till:)

Puss

2008-08-21 @ 14:49:30
URL: http://johannalundman.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0