Tankar

Rocky ville sova i sina nya sängkläder redan innan jag hade fattat att det var kväll. Han låg vaken och pratade med nalle länge, efter en dryg timme kom han upp för att titta på mamma. Vi gick och la oss i sängen och pratade istället. Vi pratade om bebisar och blöjor och att ge bort tutten till tomten. När han var på Vitbergsbadet någon gång i slutet pratade vi om att tomten bor på vinden(det finns en lucka uppe vid taket). Han kom fram till att han skulle lägga sina tuttar där uppe. Han sa även att han snart kommer att tappa tänder och att Jessica och Sandra inte har någon blöja. Man blir förvånad över allt som snappas upp och läggs på minnet.

Nu ska jag lägga mig och sova, eller se en film som jag har börjat se många gånger. Frågan är om jag ska orka byta från de nytvättade sängkläderna till dom nyköpta och nytvättade, isf måste jag duscha för att få rätt känsla.
Vad jobbigt man har det.

Imorgon blir det en till mysdag hemma, vilket härligt liv  jag har den här veckan.

Kommentarer
Postat av: J

haha bra tanke där =) Jag har just bytt sängkläder och kom just ur duschen för att få den där känslan. Hade tänkt raka benen också men jag visst inte ensam i duschen...en äcklig spndel ville titta på när jag duscha. så de gick rätt fort ut...

2008-08-19 @ 22:13:28
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: Lollo

Haha, de är verkligen så.

har man nya sängkläder, eller bara nytvättade sängkläder så är det ett måste att duscha innan =)



Vad klok han e din son förrästen och jag längtar oxå tills jag blir mamma och får ha sånna där härliga dagar du beskriver om :-)

2008-08-19 @ 23:18:17
URL: http://lollanslivs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0