Dåliga föräldrar?

På Allt om barn har finns det en sida med "Internets värsta föräldrar" Kolla här.
Jag tycker att det bara är roligt. Men det kanske betyder att jag är en dålig förälder. Jag vet att man inte ska stoppa ungen i ratten, jag vet att man inte ska lära dom fula ord, skrämma dom från vettet eller snurra dom tills dom inte kan gå. Men det är ju det som gör det roligt.
Det roligaste är att man kan rösta om vilken film man blir mest upprörd av och man kan inte rösta på att man inte blir upprörd.

Rocky sitter och skrattar.


Kommentarer
Postat av: Hasse

Rattbabyn... herregud ändå vikka knäppa föräldrar. Med en liten krock och utlöst airbag så får de skrapa bort barnet från bakrutan med sandpapper och klickskrapa.

I övrigt så har jag sett de andra klippen många många gånger och finner de lika roliga nu som då. Motorsågen är riktigt skoj faktiskt :D

2008-02-27 @ 23:37:24
URL: http://loki.blogg.se
Postat av: Hanna

Oj, jag hade visst inte sett hela filmen med ungen på ratten. Nu blev jag faktiskt lite upprörd. Jag trodde bara att dom rullade fram. Såg aldrig när ungen snurrade.

2008-02-28 @ 12:21:59
URL: http://rockansmama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0