Prickig

Rocky är sjuk igen. Har pratat med häxan på vårdcentralen(hon som frågade mig om jag var deprimerad när jag låg där och grät och skrek när det var blindtarmen) hon sa att det var en virusinfektion och att vi inte skulle komma dit. Hon sa avvakta. Vanligaste ordet på vårdcentralen? Jag ringde sjukvårdsrådgivningen istället. Efter 40 minuter fick jag prata med en trevlig syster Gun. Hon sa att det absolut kunde vara på grund av vaccinet han fick för 10 dagar sedan. Eftersom att det är mot mässling, rödahund och påssjuka kan man få mässlingliknande utslag. Han har även diarré så han ska dricka mycket saft och läsk idag. Det lär han inte bli ledsen över.
Jag gömde kameran etersom att Rockern gillar att pilla på den. Nu vet jag inte var den är! Återkommer med bilder när jag hittar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0