Bitterfittan eller nån annan?

Jag är toksugen på lite bokläsning. Gärna nåt bra, handlingen kvittar. Har du nåt tips?

Fick höra av en arbetskamrat för ett par veckor sedan att jag om nån borde läsa Bitterfittan. Hur ska man ta det?

Jag läser inte böcker ofta, min senaste bokperiod var när Rocky låg i min mage. Då lånade jag en bok av Jessica och hade mardrömmar om att jag födde ut en blodklump när jag sov. Nu har jag inte så mycket att vara rädd för, tror jag.

Märks det att jag inte kan sova? Kan det bero på att jag inte vill till jobbet imorgon?

Kommentarer
Postat av: J

Whaaat? Vad var det för bok jag tvingade på dej?

2008-07-23 @ 17:15:24
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: Mikke

Min mamma gästbloggar, under rubriken "Read in order to Live", om de böcker hon läser på min blogg om du vill ha lite tips. Eftersom hon läser sisådär 1-2 bcöker i veckan dyker det ganska ofta upp nya tips.

2008-07-27 @ 09:36:41
URL: http://litotes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0