Olyckor i hemmet

Har Googlat lite och fått veta att var trejde olycka sker i hemmet. Jag klantar mig ofta hemma. Jag snubblar, halkar, klämmer mig och allt annat. Idag har jag lyckats riva sönder tån. Jag vet inte om den är av men den är svullen och blåröd det dunkar även när jag går på foten. För bara ett par dagar sedan föll jag i trappen på väg hem. Av det fick jag konstiga blåmärken. Idag snubblade jag över dammsugaren och lyckades fastna med lilltån i ett litet utrymme på den.

Nu ska jag styra upp hemmet, imorgon kommer Anti som Jessica kallar dom.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tog bort inlägget... lite för mycket var de!

2008-07-02 @ 22:38:39
Postat av: Hanna

Jo det var bra gjort, ingen karl skulle nog tycka att det var kul att läsa nåt sånt om sin fästmö, även fast det bara var påhitt eller skämtskrivet

2008-07-02 @ 23:46:13
URL: http://rockansmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0